Deutsch
Schweiz
Anmelden
Tipp von eurobuch.ch
Ähnliche Bücher
Weitere, andere Bücher, die diesem Buch sehr ähnlich sein könnten:
Suchtools
Buchtipps
Aktuelles
Werbung
Bezahlte Anzeige
FILTER
- 0 Ergebnisse
Kleinster Preis: 59,99 €, größter Preis: 74,89 €, Mittelwert: 70,91 €
User-Generated Content and its Impact on Branding - Severin Dennhardt
Vergriffenes Buch, derzeit bei uns nicht verfügbar.
(*)
Severin Dennhardt:
User-Generated Content and its Impact on Branding - Taschenbuch

4, ISBN: 9783658023492

[ED: Taschenbuch], [PU: Springer Fachmedien Wiesbaden], Neuware - The emergence of social media as one of the driving forces of consumers' online experiences today also challenges our current understanding on marketing and brand management. The effects of brands' social media involvement are to this day uncertain. Severin Dennhardt shows that social media and user-generated brands do have a strong influence on brands. Four independent studies demonstrate that first, successful brands can be created in virtual worlds, second, user-generated content drives the creation of unique brands, third social media strongly influences the social value perception of brands, and fourth, social media impacts consumers' purchase decision process. - Besorgungstitel - vorauss. Lieferzeit 3-5 Tage., DE, [SC: 0.00], Neuware, gewerbliches Angebot, 211x152x10 mm, 144, [GW: 199g], offene Rechnung (Vorkasse vorbehalten), PayPal, Banküberweisung, Internationaler Versand

Neues Buch Booklooker.de
Buchhandlung - Bides GbR
Versandkosten:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland. (EUR 0.00)
Details...
(*) Derzeit vergriffen bedeutet, dass dieser Titel momentan auf keiner der angeschlossenen Plattform verfügbar ist.
User-Generated Content and its Impact on Branding - Severin Dennhardt
Vergriffenes Buch, derzeit bei uns nicht verfügbar.
(*)
Severin Dennhardt:
User-Generated Content and its Impact on Branding - Taschenbuch

4, ISBN: 9783658023492

[ED: Taschenbuch], [PU: Springer Fachmedien Wiesbaden], Neuware - The emergence of social media as one of the driving forces of consumers' online experiences today also challenges our current understanding on marketing and brand management. The effects of brands' social media involvement are to this day uncertain. Severin Dennhardtshows that social media and user-generated brands do have a strong influence on brands. Four independent studies demonstrate that first, successful brands can be created in virtual worlds, second, user-generated content drives the creation of unique brands, third social media strongly influences the social value perception of brands, and fourth, social media impacts consumers' purchase decision process., DE, [SC: 0.00], Neuware, gewerbliches Angebot, 211x152x10 mm, 144, [GW: 199g], PayPal, Banküberweisung, Internationaler Versand

Neues Buch Booklooker.de
buchversandmimpf2000
Versandkosten:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland. (EUR 0.00)
Details...
(*) Derzeit vergriffen bedeutet, dass dieser Titel momentan auf keiner der angeschlossenen Plattform verfügbar ist.
User-Generated Content and its Impact on Branding How Users and Communities Create and Manage Brands in Social Media - Dennhardt, Severin
Vergriffenes Buch, derzeit bei uns nicht verfügbar.
(*)
Dennhardt, Severin:
User-Generated Content and its Impact on Branding How Users and Communities Create and Manage Brands in Social Media - neues Buch

2013, ISBN: 365802349X

ID: A21748489

2014 Kartoniert / Broschiert Betriebswirtschaft und Management, Marketing und Vertrieb, mit Schutzumschlag neu, [PU:Springer Fachmedien Wiesbaden; Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH]

Neues Buch Achtung-Buecher.de
MARZIES.de Buch- und Medienhandel, 14621 Schönwalde-Glien
Versandkosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00)
Details...
(*) Derzeit vergriffen bedeutet, dass dieser Titel momentan auf keiner der angeschlossenen Plattform verfügbar ist.
User-Generated Content and its Impact on Branding - Dennhardt, Severin
Vergriffenes Buch, derzeit bei uns nicht verfügbar.
(*)
Dennhardt, Severin:
User-Generated Content and its Impact on Branding - Taschenbuch

2013, ISBN: 9783658023492

[ED: Taschenbuch], [PU: Springer Fachmedien Wiesbaden], DE, [SC: 0.00], Neuware, gewerbliches Angebot, 144, [GW: 199g], 2014, sofortueberweisung.de, PayPal, Banküberweisung

Neues Buch Booklooker.de
preigu
Versandkosten:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland. (EUR 0.00)
Details...
(*) Derzeit vergriffen bedeutet, dass dieser Titel momentan auf keiner der angeschlossenen Plattform verfügbar ist.
User-Generated Content and its Impact on Branding - Severin Dennhardt
Vergriffenes Buch, derzeit bei uns nicht verfügbar.
(*)
Severin Dennhardt:
User-Generated Content and its Impact on Branding - neues Buch

ISBN: 9783658023492

ID: 9783658023492

Business and Management; Marketing Books, Springer Nature

Neues Buch Springer.com
Versandkosten:zzgl. Versandkosten.
Details...
(*) Derzeit vergriffen bedeutet, dass dieser Titel momentan auf keiner der angeschlossenen Plattform verfügbar ist.

Details zum Buch
User-Generated Content and its Impact on Branding

The emergence of social media as one of the driving forces of consumers’ online experiences today also challenges our current understanding on marketing and brand management. The effects of brands’ social media involvement are to this day uncertain. Severin Dennhardt shows that social media and user-generated brands do have a strong influence on brands. Four independent studies demonstrate that first, successful brands can be created in virtual worlds, second, user-generated content drives the creation of unique brands, third social media strongly influences the social value perception of brands, and fourth,  social media impacts consumers’ purchase decisio

Detailangaben zum Buch - User-Generated Content and its Impact on Branding


EAN (ISBN-13): 9783658023492
ISBN (ISBN-10): 365802349X
Gebundene Ausgabe
Taschenbuch
Erscheinungsjahr: 2013
Herausgeber: Springer Gabler
144 Seiten
Gewicht: 0,195 kg
Sprache: Englisch

Buch in der Datenbank seit 30.10.2008 05:43:34
Buch zuletzt gefunden am 07.07.2018 18:09:27
ISBN/EAN: 9783658023492

ISBN - alternative Schreibweisen:
3-658-02349-X, 978-3-658-02349-2


< zum Archiv...
Benachbarte Bücher