- 5 Ergebnisse
Kleinster Preis: € 29,56, größter Preis: € 59,91, Mittelwert: € 49,51
1
User-Generated Content and its Impact on Branding | How Users and Communities Create and Manage Brands in Social Media | Severin Dennhardt | Taschenbuch | Paperback | XIII | Englisch | 2013 - Dennhardt, Severin
Bestellen
bei booklooker.de
€ 50,20
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link
Dennhardt, Severin:

User-Generated Content and its Impact on Branding | How Users and Communities Create and Manage Brands in Social Media | Severin Dennhardt | Taschenbuch | Paperback | XIII | Englisch | 2013 - Taschenbuch

2013, ISBN: 9783658023492

[ED: Taschenbuch], [PU: Springer Fachmedien Wiesbaden], The emergence of social media as one of the driving forces of consumers¿ online experiences today also challenges our current under… Mehr…

Versandkosten:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland. (EUR 0.00) preigu
2
User-Generated Content and its Impact on Branding / How Users and Communities Create and Manage Brands in Social Media / Severin Dennhardt / Taschenbuch / Paperback / XIII / Englisch / 2013 - Dennhardt, Severin
Bestellen
bei booklooker.de
€ 52,30
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link

Dennhardt, Severin:

User-Generated Content and its Impact on Branding / How Users and Communities Create and Manage Brands in Social Media / Severin Dennhardt / Taschenbuch / Paperback / XIII / Englisch / 2013 - Taschenbuch

2013, ISBN: 9783658023492

[ED: Taschenbuch], [PU: Springer Fachmedien Wiesbaden], The emergence of social media as one of the driving forces of consumers¿ online experiences today also challenges our current under… Mehr…

Versandkosten:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland. (EUR 0.00) Buchbär
3
Bestellen
bei booklooker.de
€ 59,91
Versand: € 2,401
Bestellengesponserter Link
Severin Dennhardt:
User-Generated Content and its Impact on Branding - Taschenbuch

2004

ISBN: 9783658023492

[ED: Taschenbuch], [PU: Springer Fachmedien Wiesbaden], Neuware - The emergence of social media as one of the driving forces of consumers' online experiences today also challenges our cur… Mehr…

Versandkosten:Versand nach Deutschland. (EUR 2.40) AHA-BUCH GmbH
4
User-Generated Content and its Impact on Branding How Users and Communities Create and Manage Brands in Social Media - Dennhardt, Severin
Bestellen
bei Achtung-Buecher.de
€ 55,60
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link
Dennhardt, Severin:
User-Generated Content and its Impact on Branding How Users and Communities Create and Manage Brands in Social Media - neues Buch

2013, ISBN: 365802349X

2014 Kartoniert / Broschiert, mit Schutzumschlag 11, [PU:Springer Fachmedien Wiesbaden; Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH]

Versandkosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00) MARZIES.de Buch- und Medienhandel, 14621 Schönwalde-Glien
5
Bestellen
bei AbeBooks.de
€ 29,56
Versand: € 9,561
Bestellengesponserter Link
Severin Dennhardt:
UserGenerated Content and its Impact on Branding How Users and Communities Create and Manage Brands in Social Media - Taschenbuch

2013, ISBN: 365802349X

[EAN: 9783658023492], Neubuch, [PU: Springer Gabler], New Book. Shipped from UK. Established seller since 2000., Books

NEW BOOK. Versandkosten: EUR 9.56 Books2Anywhere, Fairford, GLOS, United Kingdom [190245] [Rating: 5 (von 5)]

1Da einige Plattformen keine Versandkonditionen übermitteln und diese vom Lieferland, dem Einkaufspreis, dem Gewicht und der Größe des Artikels, einer möglichen Mitgliedschaft der Plattform, einer direkten Lieferung durch die Plattform oder über einen Drittanbieter (Marketplace), etc. abhängig sein können, ist es möglich, dass die von eurobuch angegebenen Versandkosten nicht mit denen der anbietenden Plattform übereinstimmen.

Bibliographische Daten des bestpassenden Buches

Details zum Buch
User-Generated Content and its Impact on Branding

The emergence of social media as one of the driving forces of consumers’ online experiences today also challenges our current understanding on marketing and brand management. The effects of brands’ social media involvement are to this day uncertain. Severin Dennhardt shows that social media and user-generated brands do have a strong influence on brands. Four independent studies demonstrate that first, successful brands can be created in virtual worlds, second, user-generated content drives the creation of unique brands, third social media strongly influences the social value perception of brands, and fourth,  social media impacts consumers’ purchase decisio

Detailangaben zum Buch - User-Generated Content and its Impact on Branding


EAN (ISBN-13): 9783658023492
ISBN (ISBN-10): 365802349X
Gebundene Ausgabe
Taschenbuch
Erscheinungsjahr: 2013
Herausgeber: Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH
144 Seiten
Gewicht: 0,195 kg
Sprache: Englisch

Buch in der Datenbank seit 2008-10-30T05:43:34+01:00 (Zurich)
Detailseite zuletzt geändert am 2023-11-10T14:26:05+01:00 (Zurich)
ISBN/EAN: 9783658023492

ISBN - alternative Schreibweisen:
3-658-02349-X, 978-3-658-02349-2
Alternative Schreibweisen und verwandte Suchbegriffe:
Autor des Buches: severin, brands
Titel des Buches: brand content, think content, bran, impact, the user always right, users, severin, create content, social media content, brands and branding


Daten vom Verlag:

Autor/in: Severin Dennhardt
Titel: User-Generated Content and its Impact on Branding - How Users and Communities Create and Manage Brands in Social Media
Verlag: Springer Gabler; Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH
129 Seiten
Erscheinungsjahr: 2013-10-04
Wiesbaden; DE
Gedruckt / Hergestellt in Niederlande.
Gewicht: 1,956 kg
Sprache: Englisch
53,49 € (DE)
54,99 € (AT)
59,00 CHF (CH)
POD
XIII, 129 p. 13 illus.

BC; Marketing; Hardcover, Softcover / Wirtschaft/Werbung, Marketing; Marketing und Vertrieb; Verstehen; Management; Marketing; EA

Research Overview.- Overview of Papers.- Implications and Future Research.

Weitere, andere Bücher, die diesem Buch sehr ähnlich sein könnten:

Neuestes ähnliches Buch:
9783658023508 User-Generated Content and its Impact on Branding (Severin Dennhardt)


< zum Archiv...