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New Online Retailing
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New Online Retailing - neues Buch

ISBN: 9783834923233

All estimates indicate that the Internet boom will continue in the coming years and that brick and mortar retailers in particular can profit from this boom. Ten years ago, scholars and pr… Mehr…

Nr. 978-3-8349-2323-3. Versandkosten:Worldwide free shipping, , DE. (EUR 0.00)
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Gerrit Heinemann and Christoph Schwarzl:

New Online Retailing - gebrauchtes Buch

ISBN: 9783834923233

A digital copy of "New Online Retailing" by Gerrit Heinemann and Christoph Schwarzl. Download is immediately available upon purchase! 9783834923233,3834923230,online,retailing,gerrit,hein… Mehr…

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Gerrit Heinemann:
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ISBN: 9783834923233

Hardback, [PU: Gabler], The authors describe in detail what makes today's online retailing different and provide 8 central success factors for the new generation of Internet sales. Based … Mehr…

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Heinemann, Gerrit:
New Online Retailing: Innovation and Transformation - gebunden oder broschiert

2010, ISBN: 3834923230

Sehr guter Zustand, ohne Namenseintrag Zustand: 1, Wie neu - gebraucht, Gebundene Ausgabe Gabler Verlag , 2010 261 S. , New Online Retailing: Innovation and Transformation, Heinemann, G… Mehr…

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New Online Retailing: Innovation and Transformation - Heinemann, Gerrit
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New Online Retailing: Innovation and Transformation - gebunden oder broschiert

ISBN: 9783834923233

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Details zum Buch
New Online Retailing Hardcover | Indigo Chapters

:The authors describe in detail what makes today's online retailing different and provide eight central success factors for the new generation of Internet sales. Based on internationally recognized best practices, it becomes obvious what makes online retailers successful. The authors pull together "lessons learned" from the last 10 years, and give readers a tour of the future of online selling. Contents Online Retailing in Transition - Revolution, not Evolution New Online Retailing - What Does It Mean? Eight Success Factors in New Online Retailing Best Practices in New Online Retailing Risks and Benefits of New Online Retailing Target Groups Top management in the retailing and consumer goods industries Teachers and students in marketing and retailing About the Authors Gerrit Heinemann is a professor of business, management and trade at the Niederrhein University of Applied Sciences, Mönchengladbach, Germany. Christoph Schwarzl is Managing Director and Retail Industry Principal at Accenture, Düsseldorf, Germany.

Detailangaben zum Buch - New Online Retailing Hardcover | Indigo Chapters


EAN (ISBN-13): 9783834923233
ISBN (ISBN-10): 3834923230
Gebundene Ausgabe
Erscheinungsjahr: 2010
Herausgeber: Gabler Verlag
261 Seiten
Gewicht: 0,606 kg
Sprache: eng/Englisch

Buch in der Datenbank seit 2008-01-05T11:20:25+01:00 (Zurich)
Detailseite zuletzt geändert am 2024-04-11T13:26:50+02:00 (Zurich)
ISBN/EAN: 9783834923233

ISBN - alternative Schreibweisen:
3-8349-2323-0, 978-3-8349-2323-3
Alternative Schreibweisen und verwandte Suchbegriffe:
Autor des Buches: schwarzl, heinemann gerrit, christoph hein, christoph then, ten boom
Titel des Buches: online, christoph, transformation, innovation


Daten vom Verlag:

Autor/in: Gerrit Heinemann; Christoph Schwarzl
Titel: New Online Retailing - Innovation and Transformation
Verlag: Gabler Verlag; Betriebswirtschaftlicher Verlag Gabler
261 Seiten
Erscheinungsjahr: 2010-09-28
Wiesbaden; DE
Gewicht: 0,651 kg
Sprache: Englisch
53,49 € (DE)
54,99 € (AT)
59,00 CHF (CH)
POD
XVII, 261 p.

BB; Trade; Hardcover, Softcover / Wirtschaft/Einzelne Wirtschaftszweige, Branchen; Einzel- und Großhandel; Verstehen; Management; Cross-Channel-Management; Distance Selling; Internet; Multi-Channel-Retailing; Retail; Retailing; eCommerce; mCommerce; Marketing; Sales/Distribution; Trade and Retail; Marketing; Sales and Distribution; Marketing und Vertrieb; BC; EA

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