ISBN: 9783834925961
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Contingency Factors of Marketing-Mix Standardization German Consumer Goods Companies in Central and Eastern Europe - neues Buch
2010, ISBN: 3834925969
2011 Kartoniert / Broschiert Europa / Gesellschaft, Wirtschaft, Technik, Verkehr, Absatz / Marketing, Marketing, Vermarktung, Marketing und Vertrieb, ConstructConceptualizationandOperat… Mehr…
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Contingency Factors of Marketing-Mix Standardization: German Consumer Goods Companies in Central and Eastern Europe - Taschenbuch
2010, ISBN: 9783834925961
Trade paperback, New., Trade paperback (US). Glued binding. 312 p. Contains: Illustrations, black & white, Tables, black & white. Applied Marketing Science / Angewandte Marketingforschung… Mehr…
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Contingency Factors of Marketing-Mix Standardization: German Consumer Goods Companies in Central and Eastern Europe - neues Buch
ISBN: 9783834925961
New. This study addresses the marketing-mix standardization issue in the Central and Eastern European context. Special consideration is given to the construct of product cultural specifi… Mehr…
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2011, ISBN: 3834925969
Contingency Factors of Marketing-Mix Standardization ab 85.49 € als Taschenbuch: German Consumer Goods Companies in Central and Eastern Europe. Auflage 2011. Aus dem Bereich: Bücher, Poli… Mehr…
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Contingency Factors of Marketing-Mix Standardization German Consumer Goods Companies in Central and Eastern Europe - neues Buch2010, ISBN: 3834925969
2011 Kartoniert / Broschiert Europa / Gesellschaft, Wirtschaft, Technik, Verkehr, Absatz / Marketing, Marketing, Vermarktung, Marketing und Vertrieb, ConstructConceptualizationandOperat… Mehr…
Contingency Factors of Marketing-Mix Standardization: German Consumer Goods Companies in Central and Eastern Europe - Taschenbuch
2010
ISBN: 9783834925961
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Contingency Factors of Marketing-Mix Standardization: German Consumer Goods Companies in Central and Eastern Europe - neues Buch
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Bibliographische Daten des bestpassenden Buches
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Detailangaben zum Buch - Contingency Factors of Marketing-Mix Standardization
EAN (ISBN-13): 9783834925961
ISBN (ISBN-10): 3834925969
Gebundene Ausgabe
Taschenbuch
Erscheinungsjahr: 2010
Herausgeber: Betriebswirtschaftlicher Verlag Gabler
312 Seiten
Gewicht: 0,488 kg
Sprache: eng/Englisch
Buch in der Datenbank seit 2007-04-09T22:40:40+02:00 (Zurich)
Detailseite zuletzt geändert am 2023-06-16T19:37:15+02:00 (Zurich)
ISBN/EAN: 9783834925961
ISBN - alternative Schreibweisen:
3-8349-2596-9, 978-3-8349-2596-1
Alternative Schreibweisen und verwandte Suchbegriffe:
Autor des Buches: roxan, rox, gabler verlag
Titel des Buches: marketing mix, com mix, marketing consumer, europe central
Daten vom Verlag:
Autor/in: Roxana Codita
Titel: Applied Marketing Science / Angewandte Marketingforschung; Contingency Factors of Marketing-Mix Standardization - German Consumer Goods Companies in Central and Eastern Europe
Verlag: Gabler Verlag; Betriebswirtschaftlicher Verlag Gabler
312 Seiten
Erscheinungsjahr: 2010-12-09
Wiesbaden; DE
Gedruckt / Hergestellt in Niederlande.
Sprache: Englisch
53,49 € (DE)
54,99 € (AT)
59,00 CHF (CH)
POD
XXII, 312 p. 52 illus.
BC; Hardcover, Softcover / Wirtschaft/Werbung, Marketing; Marketing und Vertrieb; Verstehen; Management; Construct Conceptualization and Operationalization; Formative Measurement; Industrial Organization Theory; Resource-Based View; Wirtschaftswissenschaft; Marketing; Management; Management und Managementtechniken; EA
This study addresses the marketing-mix standardization issue in the Central and Eastern European context. Special consideration is given to the construct of product cultural specificity, for which a new measure is proposed. The newly developed measure exhibits satisfactory levels of reliability, face, convergent and discriminant validity, while further research is required to establish the construct’s nomological validity. Findings reveal that German consumer goods companies adopt a high degree of marketing-mix standardization in Central and Eastern Europe, with product and promotion being the most standardized elements.Weitere, andere Bücher, die diesem Buch sehr ähnlich sein könnten:
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