- 5 Ergebnisse
Kleinster Preis: € 59,56, größter Preis: € 76,81, Mittelwert: € 67,05
1
Low-Income Consumer Behaviour - Ayantunji Gbadamosi
Bestellen
bei BookDepository.com
€ 76,81
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link
Ayantunji Gbadamosi:

Low-Income Consumer Behaviour - Taschenbuch

ISBN: 9783838349923

Paperback, [PU: LAP Lambert Academic Publishing], As marketing environment becomes more volatile in recent times, the need for businesses to have an in- depth understanding of how consume… Mehr…

Versandkosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00)
2
Low-Income Consumer Behaviour: A Contextual Focus on Women and Low-Involvement Grocery Products - GBADAMOSI, AYANTUNJI
Bestellen
bei Amazon.de (Intern. Bücher)
€ 59,56
Versand: € 3,001
Bestellengesponserter Link

GBADAMOSI, AYANTUNJI:

Low-Income Consumer Behaviour: A Contextual Focus on Women and Low-Involvement Grocery Products - Taschenbuch

2010, ISBN: 9783838349923

LAP LAMBERT Academic Publishing, Taschenbuch, 164 Seiten, Publiziert: 2010-09-10T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, 0.55 kg, Recht, Kategorien, Bücher, Management, Business & Karriere, Brand… Mehr…

Versandkosten:Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00)
3
Low-Income Consumer Behaviour: A Contextual Focus on Women and Low-Involvement Grocery Products - GBADAMOSI, AYANTUNJI
Bestellen
bei Amazon.de (Intern. Bücher)
€ 62,88
Versand: € 2,491
Bestellengesponserter Link
GBADAMOSI, AYANTUNJI:
Low-Income Consumer Behaviour: A Contextual Focus on Women and Low-Involvement Grocery Products - Taschenbuch

2010

ISBN: 9783838349923

LAP LAMBERT Academic Publishing, Taschenbuch, 164 Seiten, Publiziert: 2010-09-10T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, 0.55 kg, Recht, Kategorien, Bücher, Management, Business & Karriere, Brand… Mehr…

Versandkosten:Auf Lager. Lieferung von Amazon. (EUR 2.49) Amazon.de
4
Low-Income Consumer Behaviour - AYANTUNJI GBADAMOSI
Bestellen
bei Hugendubel.de
€ 68,00
Versand: € 25,001
Bestellengesponserter Link
AYANTUNJI GBADAMOSI:
Low-Income Consumer Behaviour - Taschenbuch

ISBN: 383834992X

Low-Income Consumer Behaviour ab 68 € als Taschenbuch: A Contextual Focus on Women and Low-Involvement Grocery Products. Aus dem Bereich: Bücher, Wissenschaft, Wirtschaftswissenschaft, Me… Mehr…

Nr. 12889808. Versandkosten:, , plus shipping costs. (EUR 25.00)
5
Low-Income Consumer Behaviour A Contextual Focus on Women and Low-Involvement Grocery Products - Gbadamosi, Ayantunji
Bestellen
bei Achtung-Buecher.de
€ 68,00
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link
Gbadamosi, Ayantunji:
Low-Income Consumer Behaviour A Contextual Focus on Women and Low-Involvement Grocery Products - neues Buch

2010, ISBN: 383834992X

Kartoniert / Broschiert, mit Schutzumschlag 11, [PU:LAP LAMBERT Academic Publishing]

Versandkosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00) MARZIES.de Buch- und Medienhandel, 14621 Schönwalde-Glien

1Da einige Plattformen keine Versandkonditionen übermitteln und diese vom Lieferland, dem Einkaufspreis, dem Gewicht und der Größe des Artikels, einer möglichen Mitgliedschaft der Plattform, einer direkten Lieferung durch die Plattform oder über einen Drittanbieter (Marketplace), etc. abhängig sein können, ist es möglich, dass die von eurobuch angegebenen Versandkosten nicht mit denen der anbietenden Plattform übereinstimmen.

Bibliographische Daten des bestpassenden Buches

Details zum Buch
Low-Income Consumer Behaviour: A Contextual Focus on Women and Low-Involvement Grocery Products

As marketing environment becomes more volatile in recent times, the need for businesses to have an in- depth understanding of how consumers react to marketing stimuli also becomes more compelling. This is because their success is inextricably linked to how satisfied consumers are in relation to their offerings. This can be very challenging considering the diversity which exists among consumers in relation to many factors such as age, gender and income. Thus, generalisation in consumer behaviour without due reference to the contextual factors identified among each consumer segment will provide a limited understanding of their decision making. Hence, this book explores the salient beliefs, central motivation, and attitudes of low-income women consumers in relation to their consumption of low-involvement grocery products. It features a comprehensive synthesis of thoughts as conceptually linked to findings from an empirical study on the day-to-day purchase behaviour of these consumers. Business students, especially those studying marketing, and marketing practitioners will benefit immensely from the insights offered in this textbook.

Detailangaben zum Buch - Low-Income Consumer Behaviour: A Contextual Focus on Women and Low-Involvement Grocery Products


EAN (ISBN-13): 9783838349923
ISBN (ISBN-10): 383834992X
Gebundene Ausgabe
Taschenbuch
Erscheinungsjahr: 2010
Herausgeber: LAP LAMBERT Academic Publishing

Buch in der Datenbank seit 2009-12-14T10:12:15+01:00 (Zurich)
Detailseite zuletzt geändert am 2023-11-23T13:06:18+01:00 (Zurich)
ISBN/EAN: 9783838349923

ISBN - alternative Schreibweisen:
3-8383-4992-X, 978-3-8383-4992-3
Alternative Schreibweisen und verwandte Suchbegriffe:
Titel des Buches: consumer behaviour, focus


Weitere, andere Bücher, die diesem Buch sehr ähnlich sein könnten:

Neuestes ähnliches Buch:
Low-Income Consumer Behaviour (GBADAMOSI, AYANTUNJI)


< zum Archiv...