ISBN: 9783844322538
[ED: Taschenbuch], [PU: LAP Lambert Academic Publishing], Neuware - In a world of increasing cross-media presentation of media content, there is an increasing need for a greater understan… Mehr…
booklooker.de |
ISBN: 9783844322538
[ED: Taschenbuch], [PU: LAP Lambert Academic Publishing], Neuware - In a world of increasing cross-media presentation of media content, there is an increasing need for a greater understan… Mehr…
booklooker.de |
ISBN: 9783844322538
Paperback, [PU: LAP LAMBERT Academic Publishing], In a world of increasing cross-media presentation of media content, there is an increasing need for a greater understanding of how audien… Mehr…
BookDepository.com Versandkosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) Details... |
ISBN: 9783844322538
In a world of increasing cross-media presentation of media content, there is an increasing need for a greater understanding of how audiences perceive and use different media formats to co… Mehr…
Dodax.de Nr. 33348470. Versandkosten:, Lieferzeit: zwischen 5 - 7 Werktagen Tage, DE. (EUR 0.00) Details... |
2011, ISBN: 3844322531
Kartoniert / Broschiert, mit Schutzumschlag 11, [PU:LAP LAMBERT Academic Publishing]
Achtung-Buecher.de MARZIES.de Buch- und Medienhandel, 14621 Schönwalde-Glien Versandkosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00) Details... |
ISBN: 9783844322538
[ED: Taschenbuch], [PU: LAP Lambert Academic Publishing], Neuware - In a world of increasing cross-media presentation of media content, there is an increasing need for a greater understan… Mehr…
ISBN: 9783844322538
[ED: Taschenbuch], [PU: LAP Lambert Academic Publishing], Neuware - In a world of increasing cross-media presentation of media content, there is an increasing need for a greater understan… Mehr…
ISBN: 9783844322538
Paperback, [PU: LAP LAMBERT Academic Publishing], In a world of increasing cross-media presentation of media content, there is an increasing need for a greater understanding of how audien… Mehr…
ISBN: 9783844322538
In a world of increasing cross-media presentation of media content, there is an increasing need for a greater understanding of how audiences perceive and use different media formats to co… Mehr…
2011, ISBN: 3844322531
Kartoniert / Broschiert, mit Schutzumschlag 11, [PU:LAP LAMBERT Academic Publishing]
Bibliographische Daten des bestpassenden Buches
Autor: | |
Titel: | |
ISBN-Nummer: |
Detailangaben zum Buch - Outside the Box: Defining Audience Viewing Preferences in a Multi-Platform Environment
EAN (ISBN-13): 9783844322538
ISBN (ISBN-10): 3844322531
Gebundene Ausgabe
Taschenbuch
Erscheinungsjahr: 2011
Herausgeber: LAP LAMBERT Academic Publishing
124 Seiten
Gewicht: 0,204 kg
Sprache: Englisch
Buch in der Datenbank seit 2007-04-12T18:40:02+02:00 (Zurich)
Detailseite zuletzt geändert am 2022-01-04T14:33:03+01:00 (Zurich)
ISBN/EAN: 9783844322538
ISBN - alternative Schreibweisen:
3-8443-2253-1, 978-3-8443-2253-8
Alternative Schreibweisen und verwandte Suchbegriffe:
Autor des Buches: stephen lambert
Titel des Buches: outside the box
Weitere, andere Bücher, die diesem Buch sehr ähnlich sein könnten:
Neuestes ähnliches Buch:
0889853330393 Outside the Box, 1 DVD (Philip Koch; Anna Katrin Schneider)
< zum Archiv...