- 5 Ergebnisse
Kleinster Preis: € 29,99, größter Preis: € 47,95, Mittelwert: € 40,95
1
Successful Branding - A critical examination of Customer Experience Management for Persona International - Antje Walliser
Bestellen
bei BookDepository.com
€ 30,90
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link
Antje Walliser:

Successful Branding - A critical examination of Customer Experience Management for Persona International - Taschenbuch

2005, ISBN: 9783867468664

Paperback, [PU: Examicus Verlag], Diploma Thesis from the year 2005 in the subject Business economics - Offline Marketing and Online Marketing, grade: 1.5, European School of Business Reu… Mehr…

Versandkosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00)
2
Successful Branding - A critical examination of Customer Experience Management for Persona International - Walliser, Antje
Bestellen
bei booklooker.de
€ 47,95
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link

Walliser, Antje:

Successful Branding - A critical examination of Customer Experience Management for Persona International - Taschenbuch

2012, ISBN: 9783867468664

[ED: Kartoniert / Broschiert], [PU: GRIN Verlag Examicus Verlag], Dieser Artikel ist ein Print on Demand Artikel und wird nach Ihrer Bestellung fuer Sie gedruckt. Diploma Thesis from the … Mehr…

Versandkosten:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland. (EUR 0.00) Moluna GmbH
3
Successful Branding - A critical examination of Customer Experience Management for Persona International - Antje Walliser
Bestellen
bei Hugendubel.de
€ 47,95
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link
Antje Walliser:
Successful Branding - A critical examination of Customer Experience Management for Persona International - Taschenbuch

ISBN: 3867468664

Successful Branding - A critical examination of Customer Experience Management for Persona International ab 47.95 € als Taschenbuch: Diplomarbeit. 2. Auflage. Aus dem Bereich: Bücher, Tas… Mehr…

Nr. 15948013. Versandkosten:, , DE. (EUR 0.00)
4
Successful Branding - A critical examination of Customer Experience Management for Persona International - Walliser, Antje
Bestellen
bei Achtung-Buecher.de
€ 29,99
Versand: € 2,501
Bestellengesponserter Link
Walliser, Antje:
Successful Branding - A critical examination of Customer Experience Management for Persona International - neues Buch

2012, ISBN: 3867468664

1. Auflage Kartoniert / Broschiert, mit Schutzumschlag 11, [PU:Examicus Publishing; Examicus]

Versandkosten:Versandkosten innerhalb der BRD. (EUR 2.50) MARZIES.de Buch- und Medienhandel, 14621 Schönwalde-Glien
5
Successful Branding - A critical examination of Customer Experience Management for Persona International - Walliser, Antje
Bestellen
bei Achtung-Buecher.de
€ 47,95
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link
Walliser, Antje:
Successful Branding - A critical examination of Customer Experience Management for Persona International - neues Buch

2012, ISBN: 3867468664

2. Auflage Kartoniert / Broschiert, mit Schutzumschlag 11, [PU:Examicus Verlag; Examicus]

Versandkosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00) MARZIES.de Buch- und Medienhandel, 14621 Schönwalde-Glien

1Da einige Plattformen keine Versandkonditionen übermitteln und diese vom Lieferland, dem Einkaufspreis, dem Gewicht und der Größe des Artikels, einer möglichen Mitgliedschaft der Plattform, einer direkten Lieferung durch die Plattform oder über einen Drittanbieter (Marketplace), etc. abhängig sein können, ist es möglich, dass die von eurobuch angegebenen Versandkosten nicht mit denen der anbietenden Plattform übereinstimmen.

Bibliographische Daten des bestpassenden Buches

Details zum Buch
Successful Branding - A critical examination of Customer Experience Management for Persona International Antje Walliser Author

Diploma Thesis from the year 2005 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, Social Media, grade: 1.5, European School of Business Reutlingen, language: English, abstract: The aim of this thesis is to critically examine and empirically test the branding approach Managing the Customer Experience by Smith and Wheeler. A comparison of branding theories, differing in their focus internal or external of the organisation during the brand development and implementation process, is carried out. Smith and Wheeler suggest an external orientation during the brand creation. The evaluation shows however that an additional focus internal of the organisation is indispensable: During brand development the management brand vision and the organisational culture should be considered, as Harris and De Chernatony suggest. Internal acceptance of the brand, avoidance of resistance, and use of internal knowledge can be achieved by this. Furthermore the company vision, mission and values have to be considered as Davis suggests. Misalignment between the brand and company strategy can cause negative consequences like a dilution of strategic focus. After empirically testing the Smith and Wheelers brand development process by means of Persona International, the previously identified shortcoming are practically explored. Implementing the brand, Smith and Wheeler suggest to aim at creating an unbeatable customer experience with the help of employees. This idea is shown to be promising..... *** Die vorliegende Diplomarbeit hat das Ziel, sich kritisch mit der Theorie Managing the Customer Experience von Smith und Wheeler auseinander zu setzen und diese empirisch zu prüfen.

Detailangaben zum Buch - Successful Branding - A critical examination of Customer Experience Management for Persona International Antje Walliser Author


EAN (ISBN-13): 9783867468664
ISBN (ISBN-10): 3867468664
Gebundene Ausgabe
Taschenbuch
Erscheinungsjahr: 2012
Herausgeber: Examicus Publishing Core >1

Buch in der Datenbank seit 2008-05-08T13:51:21+02:00 (Zurich)
Detailseite zuletzt geändert am 2022-09-16T13:43:03+02:00 (Zurich)
ISBN/EAN: 9783867468664

ISBN - alternative Schreibweisen:
3-86746-866-4, 978-3-86746-866-4
Alternative Schreibweisen und verwandte Suchbegriffe:
Autor des Buches: walliser
Titel des Buches: persona, customer experience management, international management, branding, walliser


Daten vom Verlag:

Autor/in: Antje Walliser
Titel: Successful Branding - A critical examination of Customer Experience Management for Persona International
Verlag: Examicus
103 Seiten
133,75 € (DE)
137,50 € (AT)
Not available (reason unspecified)

BA; Hardcover, Softcover / Wirtschaft/Werbung, Marketing; Betriebswirtschaft und Management

Dieser Titel ist auch als Online-Publikation beim Verlag Examicus GmbH & Co. KG unter www.examicus.de als Download erhältlich.

< zum Archiv...