- 5 Ergebnisse
Kleinster Preis: € 19,75, größter Preis: € 149,79, Mittelwert: € 82,89
1
Design Thinking Research
Bestellen
bei Springer.com
€ 149,79
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link

Design Thinking Research - neues Buch

ISBN: 9783642216428

This book summarizes the results of the second year in the Design Thinking Research Program, a joint venture of Stanford University in Palo Alto and Hasso Plattner Institute in Potsdam. T… Mehr…

Nr. 978-3-642-21642-8. Versandkosten:Worldwide free shipping, , DE. (EUR 0.00)
2
Design Thinking Research, Gebunden
Bestellen
bei Weltbild.de
€ 149,79
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link
Design Thinking Research, Gebunden - neues Buch

2012, ISBN: 3642216420

With exclusive coverage of the latest findings of the HPI-Stanford Design Thinking Research program, this latest volume of the annual series affords readers deeper insights into the prere… Mehr…

Nr. 30004063. Versandkosten:, 2-5 Werktage, DE. (EUR 0.00)
3
Bestellen
bei ZVAB.com
€ 20,72
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link
Design Thinking Research: Studying Co-Creation in Practice (Understanding Innovation) - gebunden oder broschiert

2012

ISBN: 3642216420

[EAN: 9783642216428], [SC: 0.0], [PU: Springer], Gut/Very good: Buch bzw. Schutzumschlag mit wenigen Gebrauchsspuren an Einband, Schutzumschlag oder Seiten. / Describes a book or dust jac… Mehr…

Versandkosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) medimops, Berlin, Germany [55410863] [Rating: 5 (von 5)]
4
Bestellen
bei ZVAB.com
€ 19,75
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link
Design Thinking Research: Studying Co-Creation in Practice (Understanding Innovation) - gebunden oder broschiert

2012, ISBN: 3642216420

[EAN: 9783642216428], [SC: 0.0], [PU: Springer], Befriedigend/Good: Durchschnittlich erhaltenes Buch bzw. Schutzumschlag mit Gebrauchsspuren, aber vollständigen Seiten. / Describes the av… Mehr…

Versandkosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) medimops, Berlin, Germany [55410863] [Rating: 5 (von 5)]
5
Design Thinking Research: Studying Co-Creation in Practice (Understanding Innovation)
Bestellen
bei AbeBooks.de
€ 74,39
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link
Design Thinking Research: Studying Co-Creation in Practice (Understanding Innovation) - gebunden oder broschiert

2012, ISBN: 3642216420

[EAN: 9783642216428], [PU: Springer], Befriedigend/Good: Durchschnittlich erhaltenes Buch bzw. Schutzumschlag mit Gebrauchsspuren, aber vollständigen Seiten. / Describes the average WORN … Mehr…

Versandkosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) medimops, Berlin, Germany [55410863] [Rating: 5 (von 5)]

1Da einige Plattformen keine Versandkonditionen übermitteln und diese vom Lieferland, dem Einkaufspreis, dem Gewicht und der Größe des Artikels, einer möglichen Mitgliedschaft der Plattform, einer direkten Lieferung durch die Plattform oder über einen Drittanbieter (Marketplace), etc. abhängig sein können, ist es möglich, dass die von eurobuch angegebenen Versandkosten nicht mit denen der anbietenden Plattform übereinstimmen.

Bibliographische Daten des bestpassenden Buches

Details zum Buch
Design Thinking Research

This book summarizes the results of the second year in the Design Thinking Research Program, a joint venture of Stanford University in Palo Alto and Hasso Plattner Institute in Potsdam. The authors have taken a closer look at the issue of co-creation from different points-of-view. The concept of co-creation can also be applied to the phase in which new ideas and related start to influence companies, the economy, our culture, and society. The perpetual pursuit for inventions, new creations and innovations is inherent to human nature. The concept behind co-creation may sound simple, however, it is both an essential element of Design Thinking and highly complex. It is about creating positive synergies for all parties involved.

Detailangaben zum Buch - Design Thinking Research


EAN (ISBN-13): 9783642216428
ISBN (ISBN-10): 3642216420
Gebundene Ausgabe
Erscheinungsjahr: 2012
Herausgeber: Springer Berlin
277 Seiten
Gewicht: 0,572 kg
Sprache: Englisch

Buch in der Datenbank seit 2009-10-14T05:02:59+02:00 (Zurich)
Detailseite zuletzt geändert am 2024-01-28T16:23:26+01:00 (Zurich)
ISBN/EAN: 9783642216428

ISBN - alternative Schreibweisen:
3-642-21642-0, 978-3-642-21642-8
Alternative Schreibweisen und verwandte Suchbegriffe:
Autor des Buches: meinel christoph, leifer, platt, larry, plat, hass, plättner, hasso plattner, christoph ktz
Titel des Buches: understanding creation, understanding practice, design think, practice research, little design possible, gebr design thinking, hasso


Daten vom Verlag:

Autor/in: Hasso Plattner; Christoph Meinel; Larry Leifer
Titel: Understanding Innovation; Design Thinking Research - Studying Co-Creation in Practice
Verlag: Springer; Springer Berlin
280 Seiten
Erscheinungsjahr: 2012-01-06
Berlin; Heidelberg; DE
Gedruckt / Hergestellt in Niederlande.
Sprache: Englisch
160,49 € (DE)
164,99 € (AT)
177,00 CHF (CH)
POD
XII, 280 p.

BB; Hardcover, Softcover / Wirtschaft/Allgemeines, Lexika; Wirtschaftsmathematik und -informatik, IT-Management; Verstehen; Wirtschaft; Co-Creation; Design Thinking; Information Technology; Innovation; Virtual Collaboration; IT in Business; Software Engineering; Engineering Design; Media Planning; Unternehmensanwendungen; Software Engineering; Konstruktion, Entwurf; Marketing und Vertrieb; EA; BC

Design Thinking as Innovation Foray (Christoph Meinel and Larry Leifer). - Part I Road Maps for Design Thinking. - Tele-Board: Follow the Traces of Your Design Process History (Lutz Gericke, Raja Gumienny, Christoph Meinel). - Understanding Radical Breaks (Jonathan Edelman, Avantika Agarwal, Cole Paterson, Sophia Mark, Larry Leifer). - If you want to know who you are, tell me where you are: The Importance of Places (Julia von Thienen, Christine Noweski, Ingo Rauth, Christoph Meinel, Sabine Lang). - Creativity and Culture: State of the Art (Hannah Kim, Siddharth Mishra, Pamela Hinds, Lei Liu). - Part II Creative Tools and the Importance of Prototypes in Design Thinking. - Design Loupes: A bifocal study to improve the management of engineering design innovation by co-evaluation of the design process and information sharing activity (Rebecca Currano, Martin Steinert, Larry Leifer). - Towards Next-Generation Design Thinking II: Virtual Multi-User Software Prototypes (Gregor Gabrysiak, Holger Giese, Andreas Seibel). - Parallel Prototyping leads to better design results, more divergence, and increased self-efficacy (Steven Dow, Scott Klemmer). - Part III Distributed Design Collaboration and Teamwork in Design Thinking. - Towards a Shared Platform for Virtual Collaboration Monitoring in Design Research (Thomas Kowark, Matthias Uflacker, Alexander Zeier). - Communicating Meaning & Role in Distributed Design Collaboration: How Crowdsourced Users help inform the design of telepresence robotics (David Sirkin, Wendy Ju). - Teamology – The art and science of design team formation (Greg Kress, Mark Schar). - Monitoring Design Thinking Through In-Situ Interventions (Micah Lande, Neeraj Sonalkar, Malte Jung, Christopher Han and Banny Banerjee). - Part IV Design Thinking in Information Technology. - On the Perception, Adoption and Implementation of Design Thinking in the IT industry (Tilmann Lindberg, Eva Köppen, Ingo Rauth and Christoph Meinel). - Determining the Effect of Tangible Business Process Modeling (Alexander Lübbe, Matthias Weske). - Applying Design Knowledge to Programming (Bastian Steinert, Robert Hirschfeld).
Based on scientific evidence from the HPI Stanford Design Thinking Research Program Coverage goes beyond best practice in design thinking and innovation Points out how design thinking can be used to innovate IT-Development

< zum Archiv...