- 5 Ergebnisse
Kleinster Preis: € 6,29, größter Preis: € 197,81, Mittelwert: € 152,79
1
Library Management and Marketing in a Multicultural World - Mullins, James L. (ed.)
Bestellen
bei booklooker.de
€ 189,95
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link
Mullins, James L. (ed.):

Library Management and Marketing in a Multicultural World - gebunden oder broschiert

2007, ISBN: 9783598220326

[ED: Hardcover], [PU: De Gruyter Saur], The papers collected in this volume were presented at the conference entitled "Library Management and Marketing in a Multicultural World" in Shangh… Mehr…

Versandkosten:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland. (EUR 0.00) buecher.de GmbH & Co. KG
2
Library Management and Marketing in a Multicultural World : Proceedings of the 2006 IFLA Management and Marketing Section's Conference, Shanghai, 16-17 August, 2006 - James L. Mullins
Bestellen
bei AbeBooks.de
€ 197,81
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link

James L. Mullins:

Library Management and Marketing in a Multicultural World : Proceedings of the 2006 IFLA Management and Marketing Section's Conference, Shanghai, 16-17 August, 2006 - gebunden oder broschiert

2007, ISBN: 3598220324

[EAN: 9783598220326], Neubuch, [PU: De Gruyter Saur], Druck auf Anfrage Neuware - Printed after ordering - Die Beiträge dieses Bandes wurden auf der Konferenz 'Library Management und Mark… Mehr…

NEW BOOK. Versandkosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) AHA-BUCH GmbH, Einbeck, Germany [51283250] [Rating: 5 (von 5)]
3
Library Management and Marketing in a Multicultural World - James L. Mullins
Bestellen
bei AbeBooks.de
€ 179,95
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link
James L. Mullins:
Library Management and Marketing in a Multicultural World - gebunden oder broschiert

2007

ISBN: 3598220324

[EAN: 9783598220326], Neubuch, [PU: De Gruyter Saur Aug 2007], This item is printed on demand - it takes 3-4 days longer - Neuware -Die Beiträge dieses Bandes wurden auf der Konferenz 'Li… Mehr…

NEW BOOK. Versandkosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) BuchWeltWeit Inh. Ludwig Meier e.K., Bergisch Gladbach, Germany [57449362] [Rating: 5 (von 5)]
4
Library Management and Marketing in a Multicultural World Proceedings of the 2006 IFLA Management and Marketing Section`s Conference, Shanghai, 16-17 August, 2006 - Mullins, James L.
Bestellen
bei ZVAB.com
€ 6,29
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link
Mullins, James L.:
Library Management and Marketing in a Multicultural World Proceedings of the 2006 IFLA Management and Marketing Section`s Conference, Shanghai, 16-17 August, 2006 - gebunden oder broschiert

2007, ISBN: 3598220324

[EAN: 9783598220326], Gebraucht, guter Zustand, [SC: 0.0], [PU: De Gruyter], VOLUME,MANAGEMENT,SPICE,PAIN,EFFECTIVENESS,GESELLSCHAFT,INFORMATION SOCIETY,SPAIN,INFORMATIONSGESELLSCHAFT,MAN… Mehr…

NOT NEW BOOK. Versandkosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) Buchpark, Trebbin, Germany [83435977] [Rating: 5 (von 5)]
5
Library Management and Marketing in a Multicultural World
Bestellen
bei Hugendubel.de
€ 189,95
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link
Library Management and Marketing in a Multicultural World - Taschenbuch

2006, ISBN: 9783598220326

*Library Management and Marketing in a Multicultural World* - Proceedings of the 2006 IFLA Management and Marketing Section's Conference Shanghai 16-17 August 2006 / gebundene Ausgabe für… Mehr…

Versandkosten:Shipping in 7 days, , Versandkostenfrei nach Hause oder Express-Lieferung in Ihre Buchhandlung., DE. (EUR 0.00)

1Da einige Plattformen keine Versandkonditionen übermitteln und diese vom Lieferland, dem Einkaufspreis, dem Gewicht und der Größe des Artikels, einer möglichen Mitgliedschaft der Plattform, einer direkten Lieferung durch die Plattform oder über einen Drittanbieter (Marketplace), etc. abhängig sein können, ist es möglich, dass die von eurobuch angegebenen Versandkosten nicht mit denen der anbietenden Plattform übereinstimmen.

Bibliographische Daten des bestpassenden Buches

Details zum Buch
Library Management and Marketing in a Multicultural World

The papers collected in this volume were presented at the conference entitled "Library Management and Marketing in a Multicultural World" in Shanghai, China from August 16-17, 2006, held under the auspices of the Marketing and Management Section of the International Federation of Library Associations (IFLA). This book addresses some of the latest developments in the marketing and management of libraries worldwide, recognizing the challenges to meet local needs in a global, information society. The authors used different approaches to identify trends, opportunities and needs as well as effectiveness and assessment in countries ranging from Australia, Belgium, China, Denmark, Greece, India, Pakistan, Spain, the United States and elsewhere throughout the world. Several authors describe successful programs designed to promote libraries within a community, nation, or academic community. Others report on trends and changes taking place within the user community and present case studies on the response of libraries to meet challenges and opportunities - through marketing and management.

Detailangaben zum Buch - Library Management and Marketing in a Multicultural World


EAN (ISBN-13): 9783598220326
ISBN (ISBN-10): 3598220324
Gebundene Ausgabe
Taschenbuch
Erscheinungsjahr: 2006
Herausgeber: De Gruyter Saur

Buch in der Datenbank seit 2008-03-03T09:01:29+01:00 (Zurich)
Detailseite zuletzt geändert am 2024-01-24T12:31:58+01:00 (Zurich)
ISBN/EAN: 9783598220326

ISBN - alternative Schreibweisen:
3-598-22032-4, 978-3-598-22032-6
Alternative Schreibweisen und verwandte Suchbegriffe:
Autor des Buches: mullins, saur
Titel des Buches: management marketing, lexikon, architetture livorno, campbell, pharmazie unserer zeit, the new world library, little ones library, management conference, shanghai


Daten vom Verlag:

Autor/in: James L. Mullins
Titel: IFLA Publications; Library Management and Marketing in a Multicultural World - Proceedings of the 2006 IFLA Management and Marketing Section's Conference, Shanghai, 16-17 August, 2006
Verlag: De Gruyter
366 Seiten
Erscheinungsjahr: 2007-08-16
Berlin/Boston
Gedruckt / Hergestellt in Deutschland.
Gewicht: 0,647 kg
Sprache: Englisch
189,95 € (DE)
189,95 € (AT)
Available

BB; Hardcover, Softcover / Medien, Kommunikation/Buchhandel, Bibliothekswesen; Bibliotheks-, Archiv- und Informationsmanagement; Verstehen; Library & information sciences; Bibliotheks- und Informationswissenschaft; LANGUAGE ARTS & DISCIPLINES; Library & Information Science; Libraries and Library Science; Buchhandel, Bibliothekswesen; Management: Marketing und Vertrieb; EA

The International Federation of Library Associations and Institutions (IFLA) is the leading international body representing the interests of library and information services and their users. It is the global voice of the information profession. The series IFLA Publications deals with many of the means through which libraries, information centres, and information professionals worldwide can formulate their goals, exert their influence as a group, protect their interests, and find solutions to global problems. 

Weitere, andere Bücher, die diesem Buch sehr ähnlich sein könnten:

Neuestes ähnliches Buch:
9783119160551 Library Management and Marketing in a Multicultural World (James L. Mullins)


< zum Archiv...