- 5 Ergebnisse
Kleinster Preis: € 48,37, größter Preis: € 59,22, Mittelwert: € 53,32
1
Effectiveness of Online Marketing Campaigns : An Investigation into Online Multichannel and Search Engine Advertising - Sebastian Klapdor
Bestellen
bei ZVAB.com
€ 56,45
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link
Sebastian Klapdor:

Effectiveness of Online Marketing Campaigns : An Investigation into Online Multichannel and Search Engine Advertising - Taschenbuch

2013, ISBN: 3658017317

[EAN: 9783658017316], Neubuch, [SC: 0.0], [PU: Springer Fachmedien Wiesbaden], CONVERSIONCHAINS; MULTICHANNELONLINEADVERTISING; ONLINEADVERTISING; ONLINEMARKETING; SEARCHENGINEADVERTISING… Mehr…

NEW BOOK. Versandkosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) AHA-BUCH GmbH, Einbeck, Germany [51283250] [Rating: 5 (von 5)]
2
Effectiveness of Online Marketing Campaigns - Sebastian Klapdor
Bestellen
bei AbeBooks.de
€ 48,37
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link

Sebastian Klapdor:

Effectiveness of Online Marketing Campaigns - Taschenbuch

2013, ISBN: 3658017317

[EAN: 9783658017316], Neubuch, [PU: Springer Fachmedien Wiesbaden], CONVERSIONCHAINS MULTICHANNELONLINEADVERTISING ONLINEADVERTISING ONLINEMARKETING SEARCHENGINEADVERTISING WIRTSCHAFT WER… Mehr…

NEW BOOK. Versandkosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) moluna, Greven, Germany [73551232] [Rating: 4 (von 5)]
3
Effectiveness of Online Marketing Campaigns: An Investigation into Online Multichannel and Search Engine Advertising - Klapdor, Sebastian
Bestellen
bei amazon.co.uk
£ 42,33
(ca. € 49,07)
Versand: € 5,561
Bestellengesponserter Link
Klapdor, Sebastian:
Effectiveness of Online Marketing Campaigns: An Investigation into Online Multichannel and Search Engine Advertising - Taschenbuch

2013

ISBN: 9783658017316

Springer Gabler, Paperback, Auflage: 2013, 156 Seiten, Publiziert: 2013-02-20T00:00:01Z, Produktgruppe: Book, Hersteller-Nr.: black & white illustrations, 0.2 kg, Call Centre Management, … Mehr…

Versandkosten:Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 5.56)
4
Effectiveness of Online Marketing Campaigns - Sebastian Klapdor
Bestellen
bei Hugendubel.de
€ 53,49
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link
Sebastian Klapdor:
Effectiveness of Online Marketing Campaigns - Taschenbuch

2013, ISBN: 9783658017316

*Effectiveness of Online Marketing Campaigns* - An Investigation into Online Multichannel and Search Engine Advertising. Auflage 2013 / Taschenbuch für 53.49 € / Aus dem Bereich: Bücher, … Mehr…

3658017317. Versandkosten:Shipping in 3 days, , Versandkostenfrei nach Hause oder Express-Lieferung in Ihre Buchhandlung., DE. (EUR 0.00)
5
Bestellen
bei Achtung-Buecher.de
€ 59,22
Versand: € 0,001
Bestellengesponserter Link
Klapdor, Sebastian:
Effectiveness of online marketing campaigns. An investigation into online multichannel and search engine advertising - Taschenbuch

2012, ISBN: 3658017317

Sehr guter Zustand, ohne Namenseintrag, Zustand: 2, Sehr gut - gebraucht, Taschenbuch Springer Gabler , 2012 134 S. , Effectiveness of online marketing campaigns. An investigation into … Mehr…

Versandkosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00) buchgenie Sigrun Würtele, 04600 Altenburg

1Da einige Plattformen keine Versandkonditionen übermitteln und diese vom Lieferland, dem Einkaufspreis, dem Gewicht und der Größe des Artikels, einer möglichen Mitgliedschaft der Plattform, einer direkten Lieferung durch die Plattform oder über einen Drittanbieter (Marketplace), etc. abhängig sein können, ist es möglich, dass die von eurobuch angegebenen Versandkosten nicht mit denen der anbietenden Plattform übereinstimmen.

Bibliographische Daten des bestpassenden Buches

Details zum Buch
Effectiveness of Online Marketing Campaigns

​Internet advertising has come off age; yet little is known in research and practice about how digital channel advertising really works. The empirical research in this thesis intends to fill this gap and shed light on the effectiveness of online advertising. Two studies are conducted that focus on multichannel online advertising and search engine advertising, the single-most important online ad channel. In an interdisciplinary approach, both studies first develop comprehensive theoretical models based on existing work in related research fields―for example, marketing and information retrieval. This approach pays off and leads to new and insightful findings: - There are synergies in multichannel online advertising: purchase propensity increases when consumers receive advertising messages through multiple channels. - The channel order can influence the conversion probability. - Click-through rates in search engine advertising are influenced through various keyword criteria on semantic and syntactic level The results of this thesis constitute an important starting point for future research in online advertising. Furthermore, the results enable practitioners to improve the effectiveness of online advertising through a more differentiated campaign management approach. Based on its findings, the thesis outlines how a future integrated approach to online advertising could lo

Detailangaben zum Buch - Effectiveness of Online Marketing Campaigns


EAN (ISBN-13): 9783658017316
ISBN (ISBN-10): 3658017317
Gebundene Ausgabe
Taschenbuch
Erscheinungsjahr: 2013
Herausgeber: Springer Fachmedien Wiesbaden
156 Seiten
Gewicht: 0,210 kg
Sprache: Englisch

Buch in der Datenbank seit 2008-10-14T05:10:07+02:00 (Zurich)
Detailseite zuletzt geändert am 2024-04-26T22:13:29+02:00 (Zurich)
ISBN/EAN: 3658017317

ISBN - alternative Schreibweisen:
3-658-01731-7, 978-3-658-01731-6
Alternative Schreibweisen und verwandte Suchbegriffe:
Autor des Buches: klapdor, point models, sebastian
Titel des Buches: online marketing, marketing engine, multichannel, advertising now online, camp, effective, cam, panzerregiment, search, advertising marketing research, campaigns


Daten vom Verlag:

Autor/in: Sebastian Klapdor
Titel: Effectiveness of Online Marketing Campaigns - An Investigation into Online Multichannel and Search Engine Advertising
Verlag: Springer Gabler; Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH
134 Seiten
Erscheinungsjahr: 2013-02-20
Wiesbaden; DE
Gedruckt / Hergestellt in Niederlande.
Gewicht: 2,105 kg
Sprache: Englisch
53,49 € (DE)
54,99 € (AT)
59,00 CHF (CH)
POD
XXII, 134 p. 34 illus.

BC; Marketing; Hardcover, Softcover / Wirtschaft/Werbung, Marketing; Marketing und Vertrieb; Verstehen; Management; Conversion Chains; Multichannel Online Advertising; Online Advertising; Online Marketing; Search Engine Advertising; Marketing; EA

Overview on Online Advertising.- Existing Research and Conceptual Foundations.- Effectiveness of Multichannel Online Advertising.- Effectiveness of Search Engine Advertising.

Weitere, andere Bücher, die diesem Buch sehr ähnlich sein könnten:

Neuestes ähnliches Buch:
9783658017323 Effectiveness of Online Marketing Campaigns (Sebastian Klapdor)


< zum Archiv...