Adaptive Learning Environments: Foundations and Frontiers (Nato ASI Subseries F: (85)). - gebunden oder broschiert
1992, ISBN: 9783540554592
[PU: Springer], 416 p. hardcover. In very good condition. ISBN: 9783540554592, DE, [SC: 0.00], gewerbliches Angebot, [GW: 792g], orig. 1992 HC ed., PayPal, Offene Rechnung, International… Mehr…
booklooker.de Wissenschaftliches Antiquariat Thomas Haker e.K. Versandkosten:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland. (EUR 0.00) Details... |
Adaptive Learning Environments: Foundations and Frontiers (Nato ASI Subseries F: (85)). - gebunden oder broschiert
1992, ISBN: 3540554599
[EAN: 9783540554592], Gebraucht, guter Zustand, [SC: 0.0], [PU: Springer], 416 p. In very good condition. ISBN: 9783540554592 Sprache: Englisch Gewicht in Gramm: 792, Books
ZVAB.com Wissenschaftl. Antiquariat Th. Haker e.K, Klettgau, Germany [51982769] [Rating: 5 (von 5)] NOT NEW BOOK. Versandkosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) Details... |
Adaptive Learning Environments: Foundations and Frontiers (Nato ASI Subseries F: (85)). - gebunden oder broschiert
1992, ISBN: 3540554599
[EAN: 9783540554592], Gebraucht, guter Zustand, [PU: Springer], 416 p. In very good condition. ISBN: 9783540554592 Sprache: Englisch Gewicht in Gramm: 792, Books
AbeBooks.de Wissenschaftl. Antiquariat Th. Haker e.K, Klettgau, Germany [51982769] [Rating: 5 (von 5)] NOT NEW BOOK. Versandkosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) Details... |
Adaptive Learning Environments: Foundations and Frontiers (Nato ASI Subseries F: (85)). orig. 1992 HC ed. - gebunden oder broschiert
1992, ISBN: 9783540554592
orig. 1992 HC ed. 416 p. hardcover. In very good condition. ISBN: 9783540554592 Versand D: 3,00 EUR , [PU:Springer,]
buchfreund.de Wissenschaftliches Antiquariat, 79771 Klettgau-Erzingen Versandkosten:Versandkosten innerhalb der BRD. (EUR 3.00) Details... |
Adaptive Learning Environments: Foundations and Frontiers (Nato ASI Subseries F: (85)). - gebunden oder broschiert
1992, ISBN: 3540554599
orig. 1992 HC ed. hardcover. 416 p. Gebundene Ausgabe In very good condition. ISBN: 9783540554592 2, [PU:Springer,]
Achtung-Buecher.de Wissenschaftliches Antiquariat Thomas Haker e.K. Amtsgericht Freiburg, Registernummer: HRA 703494 A, 79771 Klettgau-Erzingen Versandkosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00) Details... |
Adaptive Learning Environments: Foundations and Frontiers (Nato ASI Subseries F: (85)). - gebunden oder broschiert
1992, ISBN: 9783540554592
[PU: Springer], 416 p. hardcover. In very good condition. ISBN: 9783540554592, DE, [SC: 0.00], gewerbliches Angebot, [GW: 792g], orig. 1992 HC ed., PayPal, Offene Rechnung, International… Mehr…
Jones, Marlene and Philip H. Winne:
Adaptive Learning Environments: Foundations and Frontiers (Nato ASI Subseries F: (85)). - gebunden oder broschiert1992, ISBN: 3540554599
[EAN: 9783540554592], Gebraucht, guter Zustand, [SC: 0.0], [PU: Springer], 416 p. In very good condition. ISBN: 9783540554592 Sprache: Englisch Gewicht in Gramm: 792, Books
Bibliographische Daten des bestpassenden Buches
Detailangaben zum Buch - Adaptive Learning Environments: Foundations and Frontiers (Nato ASI Subseries F: (85)).
EAN (ISBN-13): 9783540554592
ISBN (ISBN-10): 3540554599
Gebundene Ausgabe
Erscheinungsjahr: 1992
Herausgeber: Springer
Buch in der Datenbank seit 2007-05-13T05:08:43+02:00 (Zurich)
Detailseite zuletzt geändert am 2024-03-15T21:04:56+01:00 (Zurich)
ISBN/EAN: 3540554599
ISBN - alternative Schreibweisen:
3-540-55459-9, 978-3-540-55459-2
Alternative Schreibweisen und verwandte Suchbegriffe:
Autor des Buches: philip, jones
Titel des Buches: asi
Daten vom Verlag:
Autor/in: Marlene Jones; Philip H. Winne
Titel: NATO ASI Series; Adaptive Learning Environments - Series F: Computer and Systems Sciences; Foundations and Frontiers
Verlag: Springer; Springer Berlin
408 Seiten
Erscheinungsjahr: 1992-06-12
Berlin; Heidelberg; DE
Gedruckt / Hergestellt in Deutschland.
Gewicht: 0,800 kg
Sprache: Englisch
85,55 € (DE)
87,95 € (AT)
106,60 CHF (CH)
Not available, publisher indicates OP
BB; Book; Hardcover, Softcover / Informatik, EDV/Anwendungs-Software; Künstliche Intelligenz; Verstehen; C; Artificial Intelligence (incl. Robotics); Computer Science; IT in Business; Robotik; Wirtschaftsmathematik und -informatik, IT-Management; Unternehmensanwendungen; BC; EA
1. Systems and Architectures for Instruction.- Designing Instructional Computing Systems for Meaningful Learning.- Artificial Instruction: A Method for Relating Learning Theory to Instructional Design.- 2. Representing Curriculum and Designing Instructional Tasks.- The Search for Adaptability, Flexibility, and Individualization: Approaches to Curriculum in Intelligent Tutoring Systems.- The Curriculum and Instructional Tasks: Goals, Strategies, and Tactics for Interactive Learning.- 3. Environments to Support Learning.- Exploratory Multi-media Environments.- Technological Support for the Learning and Doing of Design.- 4. Diagnosing Students’ Learning and Adjusting Plans for Instruction.- Towards a Computational Model of Tutoring.- Phenomenographic Research and the Design of Diagnostic Strategies for Adaptive Tutoring Systems.- 5. Models of Students’ Metacognition, Motivation, and Learning Strategies.- Metacognitive Models of Learning and Instructional Systems Design.- The Language Shift: a Mechanism for Triggering Metacognitive Activities.- 6. Student-System Interactions.- Nobile: User Model Acquisition in a Natural Laboratory.- State-of-the-Art Instructional Computing Systems that Afford Instruction and Bootstrap Research.- 7. Synthesis.- Synthesizing Instructional and Computational Science.- Contributors.Adaptive learning environments can be viewed as the intersection of instructional science and computer science. This book is a collection of chapters by instructional scientists and computer scientists whose work links to or directly addresses ALEs.
Weitere, andere Bücher, die diesem Buch sehr ähnlich sein könnten:
Neuestes ähnliches Buch:
9783642775123 Adaptive Learning Environments (C. Tubman; Marlene Jones; Philip H. Winne)
< zum Archiv...