Design Thinking : Integrating Innovation, Customer Experience, and Brand Value by Thomas Lockwood - gebrauchtes Buch
ISBN: 9781581156683
"Design Thinking"" "is packed with intriguing case studies and practical advice from industry experts. This anthology is organized into three sections that focus on the use of design for … Mehr…
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2009, ISBN: 9781581156683
Trade paperback, Gebraucht, guter Zustand, Ships from UK in 48 hours or less (usually same day). Your purchase helps support Sri Lankan Children's Charity 'The Rainbow Centre'. Ex-library… Mehr…
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2009, ISBN: 9781581156683
Skyhorse Publishing Company, Incorporated, 2009. Paperback. Good. Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket … Mehr…
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2009, ISBN: 1581156685
[EAN: 9781581156683], [PU: Allworth Press], Befriedigend/Good: Durchschnittlich erhaltenes Buch bzw. Schutzumschlag mit Gebrauchsspuren, aber vollständigen Seiten. / Describes the average… Mehr…
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Design Thinking : Integrating Innovation, Customer Experience, and Brand Value by Thomas Lockwood - gebrauchtes Buch
ISBN: 9781581156683
"Design Thinking"" "is packed with intriguing case studies and practical advice from industry experts. This anthology is organized into three sections that focus on the use of design for … Mehr…
Lockwood, Thomas:
Design Thinking: Integrating Innovation, Customer Experience, and Brand Value - Taschenbuch2009, ISBN: 9781581156683
Trade paperback, Gebraucht, guter Zustand, Ships from UK in 48 hours or less (usually same day). Your purchase helps support Sri Lankan Children's Charity 'The Rainbow Centre'. Ex-library… Mehr…
2009
ISBN: 9781581156683
Skyhorse Publishing Company, Incorporated, 2009. Paperback. Good. Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket … Mehr…
2009, ISBN: 1581156685
[EAN: 9781581156683], [PU: Allworth Press], Befriedigend/Good: Durchschnittlich erhaltenes Buch bzw. Schutzumschlag mit Gebrauchsspuren, aber vollständigen Seiten. / Describes the average… Mehr…
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[EAN: 9781581156683], Gebraucht, guter Zustand, [PU: Allworth Press], Books
Bibliographische Daten des bestpassenden Buches
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Detailangaben zum Buch - Design Thinking: Integrating Innovation, Customer Experience, and Brand Value
EAN (ISBN-13): 9781581156683
ISBN (ISBN-10): 1581156685
Taschenbuch
Erscheinungsjahr: 2009
Herausgeber: Allworth Press
285 Seiten
Gewicht: 0,420 kg
Sprache: eng/Englisch
Buch in der Datenbank seit 2009-04-08T20:27:02+02:00 (Zurich)
Detailseite zuletzt geändert am 2023-09-17T21:23:37+02:00 (Zurich)
ISBN/EAN: 9781581156683
ISBN - alternative Schreibweisen:
1-58115-668-5, 978-1-58115-668-3
Alternative Schreibweisen und verwandte Suchbegriffe:
Autor des Buches: lockwood, thomas
Titel des Buches: design thinking, experience design, brand, new thinking, customer experience, design innovation, name design, design doing, little design possible, thinking you, lockwood
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